Původní jméno lodi : S.S. HILLHOUSE (1904-1925)
Přejmenována na : S.S. A R N A (1925)
Postavena : 1905
Loděnice: Northumberland Shipbuilding Co, Howden on Tyne, England,
Majitel lodi:
1905 -1925 John CORY and Son Ltd.
1925 –1928 JUDr. Erich VESELÝ – Praha
Provozovatel lodi :
1905 – 1925 British Steam Shipping Co. Ltd
1925 – 1928 Rejdařství Artur ZDENKOVIC´ – Rijeka (Terst)
Technické údaje lodi :
Délka : 99,06 m
Šířka: 14,63 m
Ponor: 6,64 m
Výtlak: 3049 BRT (279 m.h.p.)
Typ: nákladní
Spuštěna na vodu : 23.12.1904
Dokončena: 02/1905
Výrobní číslo: 120
Výtlak : 3034 GRT, 1979 NRT 325,0 x 48,o x 21,8 ft
Motory: T3 cyl ( 23,5,39 a 64 x 42 ins – 279 nhp
Motory od: Richardson, Westgarth and Co Ltd, Sunderland
Pohon: 1x šroub
Konstrukce trupu : ocel
Registrační číslo : 119966
02/1905: Seville a Spojeného království, která Co Ltd (J Cory & Sons Ltd), Cardiff
1919: Orders & Handford Steamship Co Ltd (J Cory & Sons Ltd), Cardiff Parník Co Ltd
1925: Arturo Zdenkovic, Praha / Terst; přejmenovaná Arna
16/02/1928 se potopila po nárazu do skály nedaleko Cabo de Gata na cestě z Bony do Middlesbrough s nákladem železné rudy.