Obchodní parník „S/S ARNA“

Původní jméno lodi :        S.S. HILLHOUSE (1904-1925)

Přejmenována na :            S.S. A R N A (1925)

Postavena :                       1905

Loděnice:                           Northumberland Shipbuilding Co, Howden on Tyne, England,

Majitel lodi:

1905 -1925                         John CORY and Son Ltd.

1925 –1928                         JUDr. Erich VESELÝ – Praha

1905 – 1925                        British Steam Shipping Co. Ltd

1925 – 1928                        Rejdařství Artur ZDENKOVIC´ – Rijeka (Terst)

Délka :                                99,06 m

Šířka:                                  14,63 m

Ponor:                                6,64 m

Výtlak:                                3049 BRT (279 m.h.p.)

Typ:                                     nákladní

Spuštěna na vodu :           23.12.1904

Dokončena:                       02/1905

Výrobní číslo:                    120

Výtlak :                               3034 GRT, 1979 NRT 325,0 x 48,o x 21,8 ft

Motory:                              T3 cyl ( 23,5,39 a 64 x 42 ins – 279 nhp

Motory od:                         Richardson, Westgarth and Co Ltd, Sunderland

Pohon:                                1x šroub

Konstrukce trupu :          ocel

Registrační číslo :            119966

02/1905:     Seville a Spojeného království, která Co Ltd (J Cory & Sons Ltd), Cardiff

1919:         Orders & Handford Steamship Co Ltd (J Cory & Sons Ltd), Cardiff Parník Co Ltd

1925:         Arturo Zdenkovic, Praha / Terst; přejmenovaná Arna

16/02/1928 se potopila po nárazu do skály nedaleko Cabo de Gata na cestě z Bony do Middlesbrough s nákladem železné rudy.